Hoe gaan wij te werk?

Bestaat uw administratie uit een schoenendoos die uitpuilt van de bonnetjes? Of keurig geordende mappen? Hoe uw administratie er ook uit ziet, wij nemen u graag de administratieve werkzaamheden uit handen. Dan houdt u meer tijd over voor de leuke dingen.

Tijdelijk ondersteuning nodig of permanent? Particulier, zakelijk of vereniging? Wij bieden voor alles een oplossing. Wij bieden onder andere een totaal pakket aan bestaande uit een door u op elk moment toegangkelijk boekhoudpakket, een scan en mail oplossing voor facturen en correspondentie en een persoonlijke benadering. Maar ook voor specifieke ondersteuning kunt u bij ons terecht.

Wij stellen samen met u in een kennismakingsgesprek een plan van aanpak op, waarin wordt vastgelegd wie welke taken uitvoerd en via welke systemen. Hoe meer taken u zelf uitvoerd, hoe lager ons tarief zal zijn. Ook onze tarieven voor deze werkzaamheden worden duidelijk vastgelegd, zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan.

Verder proberen wij zo duurzaam mogelijk te ondernemen, waaronder zoveel mogelijk papierloos, een bescheiden kantoor vanuit huis en zoveel mogelijk gebuikmakend van groene leveranciers.

 

Neem contact op

© 2017 Finclusie B.V.